Magnavox Odyssey

Magnavox Odyssey е првата комерцијална домашна конзола за видео игри. Хардверот беше дизајниран од мал тим предводен од Ралф Х. Баер во Sanders Associates, Magnavox беше издадена во САД во септември 1972 година, и следната година во останатите земји. Одисеја се состои од бела, црна и кафеава кутија што се поврзува со телевизор и два правоаголни контролери поврзани со жици. Може да прикажува три квадратни точки и една линија со различна висина на екранот во монохроматски црно-бело технологија, со различно однесување за точките во зависност од самата игра. Играчите поставуваат пластични прекривки на екранот за да прикажат дополнителни визуелни елементи за секоја игра, а еден или двајца играчи за секоја игра ги контролираат своите точки со копчињата и копчињата на контролерот во согласност со правилата дадени за играта. Конзолата не може да генерира аудио звуци!

Идејата за конзола за видео игри ја замислил Баер во август 1966 година, а ја реализирал во 1971 година. Magnavox продаде 69.000 единици во првата календарска година и 350.000 до моментот кога конзолата беше прекината во 1975. После првобитната верзија на Одисеја следуваше Magnavox Odyssey 2 од 1978 година. Една од 28-те игри направени за системот, игра за пинг-понг, беше инспирација за успешната аркадна игра на Atari од 1972 година понг, што пак ја зголеми продажбата на Одисеја. Патентите на Баер и другите развивачи за системот и игрите, ја формираа основата на серијата судски процеси кои се протегаа 20 години во кои Сандерс и Магнавокс. заработија 100 милиони американски долари. Објавувањето на Одисеја го означи почетокот на првата генерација на конзоли за видео игри и беше ран дел од подемот на индустријата за комерцијални видео игри.